moom222 bebekece bende tüp bebekle hamileyim şeytan kulağına sadece iki kilo almışım şuan 22 haftalığım bu iki ayda birer kilo almışım bakalım sonumuz nolcak 😅😅
bebekece moom222 maşallah demekki benim vücudum kilo almaya bahane arıyomuş e malum gebelikten önce hep bi dikkat hep bi diyet vücut bahane bulunca aldı da aldı😂😂
perim93 moom222 ikinci gebeligim ilkinde 15 kilo almıştım 32 haftalikten 12 kilo almıştım bunda maşallah inşallah böyle devam eder zaten kiloluyum😁
BusePolat 29+5 haftaligim 10 kilo aldım 60 kiloyum şuan doğuma kadar 65 olsam iyi fazlası psikolojimi bozar artık 50 kilo üzerini hiç görmemiş biri olarak gebelikte 15 kafi dedim kendime ama geçecek gibi 😅
mhmmddgc ozlmbl 20+3 Haftalığım 1.5 Kilo Almışım Diyet Yapıyorum. geçen Hafta Kilo Almıştım Bu hafta Verdim. Doğuma Kadar Hedefim Maksimum10 Kilo Almak. İlk Gebeliğimde 34.Haftaya Kadar 27 Kilo almıştım 😂