Aysmnv35 belediyede çalışıyorum şu aşamada iş Yok sabah 8 akşam 8 oturuyorum bilgisayar başında kameraları izliyorum TEK’im arkadaşın biri yıllık izinde 3 ay sezon kapalı yoksa arama noktasındayım ekim itibariyle başlayacak o zaman ister istemez sürekli olmasa da 4 5 saat kalırım ayakta😂😂