Hangi meyve oldunuz 😍 Biz hindistan cevizi 🥥🐣
Kebessack123 mango 🥭
Kebessack123 Avokado 🥑🙈
Kebessack123 14+4 🍎😍
Kebessack123 mango 🥭☺️
Bizde havuç olduk 🥕
DemirinAnnesiiii
DemirinAnnesiiii maşallah
Marul olduk bizde. 🥬
35+4 pazı 🥬🥰
Kebessack123 🍈 Kavun biz de 🥰
Brokoli 🥦🥰
Limon olduk
Kebessack123 susam
Kebessack123 18+0 Nar olduk 😍♥️
Kebessack123 21+2 🍌 muz 😅 pekte sevdiğim meyvedir 🤤😂
Kebessack123 biz çilek olduk teyzeleri 😁😁
Kavunnnnn
Kebessack123 nar olduk 19 haftalık 🥰
Kebessack123 limon 😂
Fasulyeeee