kızlar selamm
burada zaman zaman edindiğim tecrübeye göre şehir efsanelerini okuyoruz
bugün rutin kontrolüm vardı doktoruma çok fazla sancım olduğunu bacaklarıma kadar vurduğunu söyleyince doğumhaneye yönlendirdi ve ordaki bir ebe beni karşıladı … tabi okuduklarım karşısında eşim kapıda kalınca benim tansiyonlar yerle bir oldu 😅 daha kapıda ayakkabılarımı çıkartırdılar o sırada ağzımdan çıkan tek cümle ben iyi değilim çok gerildim oldu . çatala oturmam için hazırlanmam gerektiğini söyledi ama sanki saniyeler durmuştu kaçıp gidesim vardı 😂 sanki karşımdaki insan değil gibi hissettim 🙈 ebenin yardımıyla hazırlanıp çatala oturdum . inanılmaz tatlı bir kadındı ilk önce beni sakinleştirip süreci anlattı ve benimle sürekli konuştu . o yazılanlar gibi değildi hiçbirşey kolunu vs sokmuyor normal parmağıyla kontrol ediyor ve vajinal muaynede yapılan ultrason cihazının daha kalın olduğunu söyleyebilirim rahimin birazcık geride ama korkma ulaşmak üzereyim diye telkinde bulundu . ve sonunda muayneyi ağrısız acısız bitirdik … bu postu açmamın nedeni okuduklarım okadar çok işlemişki bana karşımdaki insanında bir canı olduğunu bile unutmuşum … lütfen herkes rahat olsun kimseye anlatılan gibi işkence yapılmıyor herşey çok kolay ve basit ilerliyor … ve kendinizi kasmayın rahat olun . hepinize çok sevgiler ve hayırlı doğumlar 🌸💕