Melisa0002 Mide ekşimesi, mide yanmasına karbonat kullananlar varmı? Yarım bardak suya, yarım çay kaşığı karbonatı karıştırıp içmeği düşünüyorum. Iyi geldiği yazıyor her yerde.
pusatmom35 Melisa0002 ilk kez duydum canım. Ben mide yanması için süt kefir ve armut yiyip içiyordum.
minikkurabiyelerinannesi Melisa0002 hiç duymadım canım bilmiyorum üste kalsın diye cevap verdim 🥲 ama benim midem ekşidiğinde falan süt içiyorum ya da salatalık , elma tüketiyorum.
Bebek-C Ben de ilk kez duydum. Daha önce duymuş olsam da uygulayabileceğimi sanmıyorum 😃 ben rennie kullanıyorum mide yanması için o ferahlatıyor. Hatta daha yeni çiğnedim bi tane :)
Melisa0002 Ben karbonatı dediğim gibi kullanıyorum bana iyi geliyor ama merak etmiştim, deneyen varmı diye. Bu arada çok sık kullanmıyorum
Tgc_41 Melisa0002 bende ilk defa duydum karbonatın içildiğini bende mide yanması için rennie kullanıyorum renniede de karbonat var aslında onu günde 3 kez çiğneyebiliyosunuz tavsiye edebilirim tabi doktorunuza danışın mutlaka
uraz_ve_annesi- Ben sürekli karbonat içiyorum ya mallarda doktorum ilaç önermiyor ama çok rahatlatıyor gerçekten
Melisa0002 Ben karbonatı dediğim gibi kullanıyorum bana iyi geliyor ama merak etmiştim, deneyen varmı diye. Bu arada çok sık kullanmıyorum