Nuuur0 Sebos41 pozitif çıktığın gibi git bence. Bekleme aylar geçsin diye ☺️ Doktor ona göre kontrolünü yapsın vitaminlerini versin.
Selmad Kimyasal veya dış gebelik ihtimaline karşı vakit kaybetmemenizi tavsiye ederim. Çünkü 2 günde bir beta değerinizin hep 2 katına çıkması lazım.