Seva_Seva Belli olma ihtimali regl geciktikten sonra bile kişiye göre değişir.
Bende mesela 30liralık erken gebelik testlerinde reglime 2-3 gün varken de, reglim 5 gün geçmişken de göstermedi.Üstelik hep düzenliydi döngüm.
10 gün geçtiğinde kanda da çıkmadı.
18 gün gecikince normal 5liralık testte silik çıktı,kanda anca belli oldu.
Meğer geç döllenmeymiş, bunu bilemiyoruz.
O yüzden erkenden testler yapıp sonra benim gibi boşa üzülme.Önce iyi bi gecikmesini bekle adetinin en azından 3-5 gün.