Kizlar 2.5 sene önce orda oğlumu.dogum yaptim fakat doğum yaptığım dönem bizler dogurttuklari son annelerdik kapanmisti gecen yine randevu bakarken karşıma çıktı ve sadece gebe kabul edilir yazıyordu. 20 nisana aldim bende demekki açılmış dedim.ama giden falan var mı acaba uzun zamandan sonra ilk defa gördüm.