Zeynepackgz benimde 34 haftalıkken 2200 şu doktor haftasıyla gayet uyumlu gidiyor böyle giderse 3200 ,3300 gibi kilolarla bir bebek bekleriz oda gayet sağlıklı bir doğum ve sonrası da güzel kilo alan bebek olur dedi. Burda yorumlara bakınca bende zayıf Miki diyorum ama doktordan doktora da değişiyor sanırım çok kilolu olması da sıkıntı bence ideal kilolarda ve sağlıklı olması en iyisi. Bende en baştan beri her gün mutlaka muz yiyorum bu aralar bazen ceviz fındık yemeyi unutuyorum ama her gün yumurta kaşar peynir yerim. Şuan 36+2 yiz Çarşamba kontrol günü bakalım kaç kilo olacağız