kahvesever__ Nur234 sertleşme normal genel doktorum öyle demişti bana bebek büyüdü için bir yere toplanıyor ve sertleşiyor diye ama korkuyorsanız gidin
Edadrmz Nur234 34+2 deyim bende gecen hafta bnu dpktoruma sordum yeri daraldığı için ve doğum yaklaştığı için toplanması normal korkmanı gerektiricek bişey yok dedi hatta nst ye bağladı sancm bile çıkmadı
Tomrisannesi Nur234 sertleşmeler oluyor canım 39 haftdyım Hala devam ..sertleşmeler ilerledkce hafta daha cok oluyor doğumun yaklaştgı ve bebek buyudugu için artk sıgmıyor..agrın olur sancın kan yada su gelirle gel dedi benm doktorum..
Leylasiva21 Nur234 benimde öyle sert yapiyor kendine yer acıyo. Ha bı saatten fazla sürerse sık sık oluyorsa gidin acile
Nur234 kahvesever__ nst ye 2 gün önce girdim sancım 20 lerde çıktı , şimdi yine gitsem mi diye tedirgin oldum
12mommy Nur234 git nolur nolmaz benimde öyle oluyordu o haftalarda içimi rahatlatmak icin gidiyordum 35+1 rahimde yumuşama olduğunu öğrendim sertleşme ve kasilma sonucu gittimde