Sezeryanla bebeğime kavuştum gelişim geriliğinden dolayı 2120 gramla şuan küvezde
Mina1123 gözünüz Aydın Allah anmalı babalı büyütsün inşallah 🙏 canım
Mina1123 sağlıkla kucağına alırsın insallh cnm geçmiş olsun
Mina1123 gelişim geriliğinden dolayı mı doğum yapmanız gerekti
kahvesever__ sağol canım darısı size inşallah 🙏
Mina1123 inşallah 🙏
Onlyyou evet kilo almıyor dedi
Mina1123 Allah şifa versin inşallah çok çok iyi olacak her şey güle güle büyütün🙏