Sevval1 Benim damaklarımlarım şişmişti ağzımda aft çıkmıştı berbat bir haldeydim doktor GERAKS diye bir gargara verdi dişlerimi acı çekerek fırçalayıp gargara yaptım 3 günde nerdeyse tamamen iyileşti