sevgitekes Kızlar 32 haftalık hamileyim hep kabuk tutmuş ilk kızımda da böyleydi çok yara oldu kendimden geçmiştim emzirirken bunda doğuma 4 hafta kala kullanmaya başlamak istiyorum önerdiğiniz marka var mı
Tatlisannedilekk sevgitekes Garmastan pomad aşırı memnun kaldım👍🏻 ilk hamileliğimde doğumdan sonra kullanmaya başladım çok pişman oldum çok yaram oldu, bunda bende doğumdan önce başlıcam kullanmaya
MD8 sevgitekes Benim de öyle en başından beri çatlak çatlak ucu, emzirince daha kötü olacak diye korkuyorum. 32. Haftadayım, birkaç hafta önce başladım bende lansinoha inşallah bir faydası olur
Asel2520 sevgitekes garmastan pomat diye bir krem var bire bir gögüs yarasına vede doğumdan çıkar çıkmaz soğanı ikiye bölüp göğsünüze sürün hiç yara olmaz deneyen herkes memnun kaldı bende dahil
Aytiii 2 gün önce burda tavsiye ettiler dogal ürün..bu gün elime ulaştı kullanır kullanmaz şok oldum hemen iyleşmeye başladı…İNCİA hem uygun hemde dogal
Aytiii sevgitekes trendyoldan 50 tl aldım..hatta dogal oldugu için sürdükten sonra bebeyide emzirmek oluyor
sevgitekes Zeyneb12 eczanede varmı peki doğumdan önce kullanmak istiyorum ilkşnde çok çektim yarın alıcaktım 34 haftalık hamileyim
sadeceyasemin sevgitekes benim ilk doğumumda hem doktorum hem de emzirme hemşirem garmastan pomad tavsiye etmişti. Şimdi de garmastan pomad ile devam edeceğim. Kanayan memelerimi iyileştirdi beni hayata döndürdü:)