fatoskarakus canım eğer normal doğumda meydanyda doktor girmiş sor bibistersen sonra ortada kalma . Bn Fatma sancağa sordum dedi ebeler yaptiriyo kesinlikle normal doğuma doktor gemiyi hatta abimin eşinin rahminde sargı bezi unutmuslardi oda rahmine zarar vermis baya