Bugün randevum vardı amniyotik sıvıda azalma olduğunu söyledi doktor testler sonucu doğumun daha başlamadığını çarşamba tekrar bakmak için randevu verildi sıvı daha da azalma varsa yatışım olacak ve doğumu başlatacaklar bir şey çıkmazsa en geç pazar gününe kadar doğumun başlamasını bekleyeceğiz dedi doktor hala doğum başlamamışsa suni sancıyla doğum gerçekleşecek…
Amniyotik sıvıda azalma yaşayan başka hamileler var mı? Varsa nasıl bir yol izlendi ayrıca suni sancıyla doğum nasıl?