35+3üm. İki gün önce kontrolüm vardı bebeğim henüz dönmemiş. Süre tanıyalım 38 e kadar bekleyelim diyor doktorum. Poposunu yerleştirmediği için dönme ihtimali varmış. Sizce bu haftalarda döner mi? Çok takmıyorum kafama canı sağolsun bebişimin ama merak ettim 😊