Cansusahinn Biz de sizdeniz, 39+5 teyiz. Bugün doktor bebeğin doğum pozisyonunda olduğu ancak hala kanala girmediğini, rahimde herhangi bir açılmanın olmadığını söyledi. Bu haftalar bebişlerin yüzlerinin hiç görünmemesi gerekiyormuş. Bizimkinin resmen yanakları falan görünüyordu. Doktorun hiç hoşuma gitmedi bu durum, çünkü böyle görünüp normal doğuran görmediğini de söyledi. Bebişten ses çıkmazsa 8 gün sonra yani 41.haftaya girişte suni sancıyla başlayacağını söyledi ama bu anlattığım durumlar sezaryan ihtimalini de doğurdu. Aynı şeyleri yaşayan var mı son hafta kanala giren ya da yüzü bu haftalarda görünüp normal doğuran. Plates, squat, yürüyüş, hurma herşey yapıyorum halbu ki 😞