pusatmom35 ben de 38+5im dün gittim bebeğin kilosu durumu iyi gorunuyo alttan muayene ilk kez oldum normale uygunuz bı parmak açıklık var gece hafif sancı oldu ama tetikler mi bilmiyorum, evde sancı beklicem artık ama hemen gelsin istiyorum uzun süredir hurma yiyorum 3 tane,10 gündür de taze hurma 5er tane yiyorum hava iyiyken kısa yuruyuslere çıktım ayağımda çok ödem var iyi geliyo merdiven de kullanıyorum kasten, kekik çayına bugün başlıyim ilişkiyi de bu gece denicem belki ya hayırlısı bana da dua edin 🙏😊