Tualp13 Kızlar 35 hafta doğum yapananız oldu mu? Olduysa süreç nasıl ilerledi küveze felan koydular mı
Deniz2961 Tualp13 tamamen bebekle alakalı bir durum arkdsm 34 cger gelsitrci oldu 35 Dogum yaptı bebeğin kilosu da iyisi kuveze almadılar skntniz mi var
123456__ Tualp13 bunu ben de merak ediyorum . Benim de bugün 35 . Hafta oldu. Cumadan beri 2 gun yattım nst de sancım cıktı . Durdurmaya calıstılar ama artk tekrarlarsa direkt doğuma alacagız dediler . Ben de bebek küveze girer mi diye soracaktım
kahvesever__ Tualp13 arkadaşım yaptı küveze almadılar genelde bebekle ilgili kilosu iyiyse enfeksiyon fallan kapmadıysa koymuyorlar
Zeynppppp Kilosu iyiydi benimkini koydular 20 gün küvezde kaldı 1 ay nerdeyse hastanelerdeydik ama sürekli kontrol çoğunu koymuyorlar kilosu düşük olsa bile işte tedbir içinde koyuyorlar
Tualp13 @Deniz2961 34 hafta sancım çok çıktı yarın gene kontörülüm var hafif hafif gene sancım oldu nu gidişle erken gelicek gibi
Tualp13 @123456__ 3. Sancıda doğuma alıyormuş galiba öyle duydum bi yerden çok beklemezler ama banada öyle geliyor