Zeynppppp Alya_miram ayyy Allahtan iyi insanlar denk gelmiş inşallah şehir hastanesinde düşünücem bende
Zeynppppp Ayse_35 değilmi düşününce devlette olsaydı diğer doğumumda diyorsun şükür benimde gebelikte sıkıntım yoktu ilkler tecrübe derler ama olsun şimdi bende şehir hastanesinde düşünüyorum