Zeynepylmz06 benimde 2. gebeliğim ben mamakta oturuyorum uzak ama gidip gelmeyi göze aldım, özeller almış başını gidiyor malum, büyük doğum oraya taşınmış diyorlar ama kimi duysam memnun.
bir de önemli olan gerçekten vicdanı olan bir insana doktora asistana denk getirsin. inanın yolumuz 40 dk yakın sürüyor ama yapacak başka bir şey yok. ulaşımlar var şahsi aracımla gidip geliyorum