Deletedmom7373700 tüm iyi niyeti ve saf duygularıyla yazdığı her yoruma neden ters ters cevap veriyorsunuz siz? Yok adama daha çok üzüldüm, yok psikolga görünün. Nesine üzüldünüz adamın mesela? O da evlenmeseymiş, o da çocuk yapmasaymış. Tek taraflı mı oluyor bu işler? Yaşadığı duygusal boşluğu hiçbir zaman yaşamamanızı dilerim. 3 yıllık evliyim, iyi giden bir evliliğim var, eşime aşığım, 8 aylık hamileyim, mutluyum. Onun yerine kendimi asla koyamıyorum düşünce olarak bile yani. Ama yine de çok sevmiş, karnında bir canlı taşıyan ve gözünden yaş eksik olmayan birine bu denli acımasız yorumlar yapamam. Sadece içini dökmek istemiş. Sakin olun bence biraz.