MrymYsf dun gece yaşadıklarım karında sertleşme ve ara ara saat basi karında 1 dakikalık ağrılar girip çıkması sabahı zor ettim resmen yattığım yatak battı bu sabah erken den kalkıp gittik normal değil di çünkü bu ağrılar erken doğum riskin var dedi 1 kiloydu galiba serum takıldı parol ağrı kesici takıldı idrar tahlili verdim ve çok yüksek çıktı nst bağladılar sancilarim yüksek çıktı 180di galiba nst kağıdı progestan antibiyotik vs bir sürü ilac verildi bunları iç ve hiç bi iş yapma ilişki yasak dedi bende 27. Haftamdayim çok korkuyorum rabbi korusun inşallah sizde biran önce gidip önlem alın enfeksiyon diyip geçmeyin