Beriliko Anne adayları 16+0 haftalık oldum bugün.çok aşırı derecede el ve ayak şişmesi yaşıyorum bu 2.gebeliğim ilkinde asla böyle bi sorunum olmadı doğuma gidene kadar alyansımı taktım ayakkabılarımla gittim şimdi daha başından beri alyans takamıyorum terlikle geziyorum cuma kontrolüm var ama bu durumla karşılaşan varmı diye sizede sormak istedim yardım lütfen
denizefe canım cok tuzku mu tuketıyorsun benmde ıkıncı gebelıgım bu ılkınde yasamadgm herseyı bunda yasıyorum
Maviii ödemin tuzla alakalı olduğunu söylüyorlar canım, tuzu azalt suyu çoğalt gerçi 2. gebeliğinmiş sen bizden daha tecrübelisindir, öneri sadece 😊
Dilara55 Maviii ben tuz kullanmıyorum günde yaklaşıl 4 litre su içiyorum ama 20. Haftadan beri ne yüzük takabiliyorum ne de ayakkabı giyebiliyorum 🤦🏻♀️
Maviii Dilara55 doktorunla görüştün mü canım, bilemiyorum şu an şişkinliğin başka sebebi ne olabilir ki
Beriliko Kızlar aşırı tuz tüketmiyorum normal düzeyde kullanıyorum 3 litrede su içiyorum bilmiyorum neden böyle oldu cuma doktor ne dicek bakalım karbonhidrattan sa olabilir tüketiyorum onu çünkü
dilanbartos Arkadaşlar tuzu hemen öyle azaltmayın. Troitlerinizi çökeltir. Ben de aynı şeyi yapmıştım bu sever daha da beter oldu. Ayak ve el şişmesine en iyi gelen şey magnezyum hatta özellikle toz olanlardan. Emilimi daha hızlı oluyor. Bol bol yürüyüş.
Gk-love dilanbartos bana bacak ağrım var diye magnezyum yazdı içiyorum 5 gündür ama ayaklarım çok şiş🤦🏻♀️
dilanbartos Beriliko yürüyüş kan dolaşımına yardımcı. Ben hep yattım davul oldum. Bazı günler çıkıp yürüyünce rahatladığımı hissettim. Özellikle bel ağırlarıma iyi geldi. Doktoru yazar tabii ki. Ben kendim alıyorum dışarıdan. Reçetesiz.
dilanbartos Gk-love normalde dönmeuecek tabii ki ödem var ödem :)) bebiş taşıyoruz normal :)) bana magnezyum iyi geldi vallahi. Şişliği indirmez ama ağrıyı azaltır.
Gk-love dilanbartos ayak ağrılarım öyle olmuyor.. sadece sol bacak birleşim yeri kemik ağrı yapıyor o da geceleri.. çalışıyorum malesef ayaklar uzatma filan zor oluyor
bulutunannesi Benimde ikinci gebelik ilkinde hiç böyle olmamıştı. Şimdi bildigin balon gibi Şişti heryerim. Tuzu normalde de tüketmezdim şimdi de öyle.günde en az 3 litre su içiyorum😏 yaz ayı olması sebeb olabilir. Birde benim kızım olacak nasipse kızlarda ödem olur diyorlar