İlk bebegimde ben de diyetle gittim kızım 4 kiloya yakın doğdu 4 kilodan fazlasını sezaryen yapıyorlar diye resmen son ayımda aç gezdim kilo almasın diye genetik bence ya arkadaşım muz ve kaşar yedi badem yedi çok fazla ama 3 kilo bile olmadı bebeği yemekle alakası yok diye düşünüyorum