Arkadaşlar merhaba beni yiyip bitiren bi konu var ve bu saçma fikirden kendimi alıkoyamıyorum. Yardımınıza ihtiyacım var 34 haftalık hamileyim sürekli ama sürekli bebeğimin yüzünde kırmızı leke ya da herhangi bir leke var mi diye düşünüyorum, korkuyorum. Hamileliğimin basindan beri hep etraftan duyduğum inanclar hurafeler aklıma takıldı ve inandırdilar ister istemez. Aşerip aşerdiğini yiyemezsen biyerine dokunursan o yerde leke olurmuş aşerince o aşerdigini yemeden önce biyerine dokunmamalisin yoksa dokundugun yerde leke oluşur vs.vs. inancına beni de inandirdilar ben de bu tur şeylerden korktuğum için çok kafama taktım. Aşerip aşermedigimi anlamadığım için en başlarda aklıma ne gelirse yemek isterdim tamamen piskolojik biliyorum ama hamilelik psikolojisi işte. Canimin çektiğini Yemeden önce yüzüme dokundum ve daha 4. Ayımdaydım o günden bu güne çok takıyorum kafama. Ne kadar yanlış olduğunu biliyorum ama engel olamıyorum. Biliyorum çok saçma bisey yaptığım. Her gün kendimi iyi hissetmek icin güzel düşünmeye çalışıyorum ama olmuyor. Önemli olan sağlığı diyorum. Sağlıkla doğması için dua ediyorum
Kendime kızıyorum ama resmen şeytan benimle uğraşıyor sanki. Bu saçma düşünceyi aklımdan atamiyorum. Hep düşündüğüm için, korktuğum için olusmamissa bile oluşmasına sebebiyet vermiş miyimdir diye dusunmeye de başladım. Hani hep derler ya düşündüğünü çağırırsın diye. Sanki hamileligimi mutlu bi sekilde yaşayamıyorum bu düşünce yüzünden. Hamileliginde bu konuyu benim gibi saplantı haline getiren oldu mu aranızda çok merak ediyorum. Bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?. Sadece 6 haftam kaldı ve bebegimi lekesiz görmek için hep dua ediyorum. Korkularim boşaymış demek istiyorum. Benimle ayni durumu yaşayan var mı?