Aalleeyynnaa didnr_ yok maalesef uzak bende Osmangazi de oturuyorum ama ssvd istediğim için özeldeyim maalesef devlet yapmıyor
Yaren991 Şehir hastanesinde Başak Göçer iyi diye duydum ben şehir hastanesinde Ebru süer e gittim hiç memnun kalmadım tahlillerimi bile yaptırmadım bidaha gitmemek için aşırı ilgisizler ve insana insan muamelesi yapmıyorlar
Aalleeyynnaa Bende 3 yıldır bursadaym eskiden Zübeyde hanım doğum Hastanesi varmış sanırım şehir Hastanesine taşınmış. Şehir Hastanesi’nde 10 tane kadın doğum doktoru var ama uzak umarım bilenler yardımcı olur