Kızlar 37+6 dayım geçen hafta açıklığım yoktu ancak nstde 3 kez 40 çıktı sancım hissetmiyordum. Bir kaç gündür ise geceleri sancım oluyor hissettiğim kadarıyla rahmin yirtiliyor gibi hissediyorum. Ve bebeğin hareketiyle sanki idrarim geliyor gibi. Yürürken falanda bebeğin aşağıya çok baskı yaptığını hissediyorum. Sizce bu doğum belirtisi mi??