Meis-1 Sezeryan dikişleri ne zaman iyileşir kızlar tahmini ne zamana eski düzenime dönerim. Bugün 5. Günüm hala düzelemedim
Deletedmom_33 Meis-1 Benim içten dikiş ve dışı yapıştırma. Kaldırdıklarından sonra hemen ayaklandim ben. 5.gunde normal yürüyordum. 1 hafta da yan vs yatmaya başladım. 40 kontrolüne 37. Günde gitmiştim dikişlerin güzel olduğunu kapandığını söyledi ultrason da
Ecenur1 Meis-1 3.gün ağrım sızım kalmamıştı sadece yattığım yerden kalkarken zorlanıyor dum biraz 8. Gün dikişlerimi aldırdım şuan 26. Gündeyim sezeryan olmamış gibiyim dikişlerin üstüne bile yatıyorum ama tabi bünyeden bünyeye değişir geçmiş olsun canım
Meis-1 Deletedmom_33 evet benimde öyle içten dikiş dıştan yapıştırma. Dikişleriniz alınırken çok acıdımı
sevda_korkmaz92 Doğumdan sonra kaldırdıklarında yürüdüm akşamına daha rahattım 3. Günde gayet normal yürüyordum 40 çıkana kadar iyileşir ikinci doğumu yapıcam 2 ay sonra daha zor diyolar bakalım 🙏
Deletedmom_5 Doğumdan sonraki 9.aydan bildiriyorum tamamen 1 ayda ağrı sızı geçiyor ama üşütünce özelliklede ayaklardan üşütünce çok sızlıyor yanıyor. Kime sorsam sezeryan olanlarda öyle olur diyo 🤷🏻♀️
Deletedmom_33 Meis-1 dikiş aldırmadım öyle birşey de demedi doktor sade 40 kontrolüne gel dedi ve 6 ay korun dedi