twobabymommas Herkese merhaba çok şükür bebiş doğdu butonunu görmek nasip oldu ama bugün adet sancısı gibi inanılmaz sancım var sizde durumlar nedir? Bu şekilde olan var mı kasıklarım ağrıyordu şimdi belden de vurmaya başladı açıkçası korktum biraz
ikibebekannesi35 twobabymommas 34 e girdim bende bugün bendede bebiş doğdu butonu gelmiş ah bir heyecan bir mutluluk sağlıkla gelsinler 🙏🏻 Bendede bel,kasık, bacak , ve regli ağrısı gibi ağrılar vardı erken doğum riskim var umarım sizinki geçici bir ağrıdır
mavisevdamm_m twobabymommas 33+4 olduk dört gündür benimde adet ağrısı gibi ağrım var en ufak bir şeyde de korkuyorum anneme sordum normal dedi ama bilmiyorum 😑
twobabymommas Bebeklerselam54 Hayır 34. Haftaya girince uygulamada bebiş doğdu butonu çıkıyor😅onfan bahsetmiştim ama bugün inanılmaz bir sancı var adet sancısı gibi anlayamadım
twobabymommas Leylasiva21 Hayır yukarıda bir arkadaş daha sormuş açıklamıştın aslında😅 34. Haftaya girince forumda bebiş doğdu butonu çıkıyor herkes bahsediyordu bende bugün 34. Haftama girdim ve butonu gördüm siz kaçıncı haftadasınız
twobabymommas Fasulyemmm123 Aa çıkmıştır ben de sonradan dikkat ettim ☺️ Foruma girdiğinizde bebeğiniz kısmı var ya orada en altta yazıyor😌
twobabymommas Leylasiva21 Aynıymışız❤️ Foruma girdiğinizde bebeğiniz ve siz kısmını okuduktan sonra dikkat edin en altta bebiş doğdu yazıyor☺️ An itibariyle 34+1 olduk
twobabymommas mavisevdamm_m O ağrıya bel ağrısı eklenirse ve sancılar düzenli olursa korkmak gerekiyomuş😬
mavisevdamm_m twobabymommas belim ağrıyor zaten mesela ayaktayken vajinamın üzerinde ve popomun üzerinde belimde bir şey oturuyor sanki öyle baskı ve ağrı var ama fazla değil bir de düzenli değil o dakika meselesini çözüp anlayamıyorum hala 😑
Egeninannesi_16 twobabymommas ben 35 oldum benimde var bu bikaç gündür nst dede biraz sancım çıktı düzenli değil ama yinede korkuyor insan
twobabymommas Egeninannesi_16 Yaa sancınız çıktı mı😩 Ben de korkuyorum birazdan doktorumu arayacağım yani sürekli ağrıyor kasıklarım o yüzden anlayamıyorum
twobabymommas mavisevdamm_m Sizin de sürekli mi ağrıyor kasıklarınız durup geçiyor mu yoksa, benimde sürekli ağrıdığı için anlayamıyorum 🥺
mavisevdamm_m twobabymommas heh aynen işte sürekli ağrıyor aralıklı değil arada geçiyor ama o zaman da uzun zaman oluyor unutuyorum