denizefe
fıtıl olarak kullanıyorum ılk gebelıgımde 16hafta kullanmısdım bı skntı yasamadım ozaman kıştı sımdı alt bolgemde sureklı kasıntı oluyor progestan erıyıp dısarı cıktıkca kasıntım artıyor sreklı dus alıyorum ama hava sıcak ve ılaç kalıntısından kasıntım hıc gecmıyor 🙄😭 mantar yada ıdrar yolları enfeksıyonu yok