Justmom Rabiaseher maşşallah bebeğenize ben 21 haftalıkta 360 tı çokta iyi besleniyorum aslında istifra ettikten sonra bile yemeğe devam ediyordum ama normal görüyorum sizinkinin maşşallahı var demekki 😊
Rabiaseher Essezen Normal besleniyorum ve surekli istifar ediyorum cnm inanki ne yesem geri cikariyorum