ogrtmnanneee Hafta bitti 16 dayım bugün ama sabahları uyandığımda sağ tarafımda bariz şişlik oluyor yamuk oluyor karnım yani . Gün içinde düzeliyor ama genelde hep sağ tarafımda bir sertlik var bebek toplanması durumunu bu kadar erken yaşayan var mı acaba ?
Sbm050421 ogrtmnanneee bende 17 de yaşadım ve yaşıyorum da , benim bebişte sağda toplanmayı sevenlerden 👼🏻