SutlacimiYedimmiBen Busraaaaaa__ ben 38 haftada sormuştum hocam ne zamn gelir tahmini diye bana dediği şey “heran” 2.hamileligimdi.
tospikaskim Busraaaaaa__ onu siz ce hesaplayabilirsiniz tam 40 haftayı. Doktor da o zmnalarda tam 40 hafta tarihini veriyor ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde doktor direk çat diye doğum tarihi söyledi. Ama söylememesi de normal bence çünkü o bence 35 hafta olun ya da 37 hafta çatı muayenesinde söyler en kötü onun bence çok önemi yok. Erken gelme durumları oluyor illa o tarihte olmuyor ya 😅kendinize stres yapmayın doktorunda Bi suçu yok bence
Busraaaaaa__ tospikaskim ben uygulamadan biliyorum 8 haziran yazıyor ama çevremdede var hamile yani onların doktorları şu aralıklarla olur olmazsa şu tarihte alırız gibisinden benimki hiç bişey demeyince şaşırdım yani
SutlacimiYedimmiBen Busraaaaaa__ yani doğum zamani belli olmuyor zaten gununde doğan bebekelrde 100de 5 miş 36dan sonra heran gelebilir bnm ilki 35te geldi mesela
tospikaskim Busraaaaaa__ he anladım bana da doktorum 2 haziran dedi. Ama o zamana kdr nedense sanmıyorum kalsın 🤣 aramızda 1 hafta var o zaman yakınız
gozdeyagci İnşallah normal doğum yapabilirim. Annem normal yapamamış. Bizim adet, kadın hastalıkları hep aynı şekilde ilerledi. İnşallah doğum şeklim benzemez. Hem bıçaktan, kesilmekten korktuğum için hem de toparlanma süresi olarak daha kısa sürer.
Busraaaaaa__ gozdeyagci ben öyle kasmıyorum kendimi Bi şekilde çıkacak bu çocuk normal sezaryan hiç farketmez valla bana bi doğsunda sağlıkla başka bişey istemiyorum ben🙏🥰
crescentt Busraaaaaa__ benim cevremdekiler 38de baskiya baslamisti acikligin var mi catin uygun muymus vs. Ben de dhs bakmadi diyodum nasil bakmaz diyolardi. Bunu doktorls konustum. Bebek bas asagi ama kanalda degil cagi muayenesine gerek yok cok buyuk bi bebek degil dogurabilirsin derim ama olmaz ya da uygun degilsin derim dogurursun bunlara gerek yok o zaman gelince bakicsz dedi. Ve dha ilk defa 40+4te aciklik muayenesi yaptirdi 4 cm cikti. 41 e dondugum gune kadar ekstra bi sey olmazsa beklememi yoksa sabahina suni ile deneyecrgimizi soyledi. Bu zamana kadsr tarih de verilmemisti. Yani bence doktorunuza guveniyosaniz onlar belirli sekilde ilerliyo zten kimseyle kiyaslamayin derim ben
Busraaaaaa__ crescentt güveniyorum doktoruma tabii ama böyle çevremdeki hamilelere tarih veriliyor duyuyorum ondan şaşırdım bende benimki nie bişey demedi acaba die
fatma_dilek Busraaaaaa__ doktor bence kesin bişey diyemez normal doğumda zaten bebeğe bağlı bana sezeryan olsam nezamn yaparsınız dedim 39 haftayı beklerim dedi normal doğum dada ozamana gelmezse 39 dan sonra suni sancı veririm dedi her doktor aynımı bilmiyorum 37 haftalığım nstye bile sokmadı önceki gebeliğimfe başka doktor sokmuştu bir haftaya olur demişti olmuştu bebeğim
Busraaaaaa__ fatma_dilek kesin bişey desin demiyorum ama şu tarihler arası bekliyoruz falan dese onada razıyım çok bilgi vermeyince şaşırdım