Kızlar şuan 31 haftalıgız doktora doğum zamanını sorduğumda daha iki ay var dedi iki ay olduğunu bende biliyorum ama net bir tarih vermedi ben uygulamaya göre tahmin ediyorum doğum zamanını yani söylemesi gerekmezmiydi şu şu tarihler arasında olur diye hiç bişey demedi normalmi sezaryanmı ilerliyoruz onuda bilmiyorum sizce bunları söylemesi için erkenmi daha