Bende su geliyor sanmıştım 20. Haftamda doktora başvurdum sabaha kadar gözlem altında tuttular sabahta amnisure testi aldırdılar dışardan onu yaptılar su gelip gelmediğini en kesin onla anlıyorlarmış çok şükür negatif çıkmıştı test ben yanılmışım doktor akıntıyla karıştırmış olabilirsin demişti