Prensesannesi98 bende sular hastanesinde Ahmet kireççiye gidiyordum aşırı memnundum çok ilgili numarasını veriyor her konuda yardımcı oluyor çok açıklayıcı bilgi veriyor ultrosanda baya uzun sürüyor ben detaylıdan sonra da gitmiştim detaylı da ki doktordan daha ayrıntılı bilgi verdi ben memlekette doğum yapmak zorunda olduğum için bırakmak zorunda kaldım yoksa asla bırakmazdım