Leylasiva21 ikramomm karinda sertlesme bebegin kendini büyütmesi yer acmasi demekmiş 34 haftalık hamileyim bugün doktora gittim öyle söyledi bana. Yinde bı saatten fazla sürerse acile gel dedi
Eda_Esen ikramomm canm geçen hafta karnım da sertleşme ve kasılma ile gittim düzenli ve yüksek sancım çıktı… Ben sancıyı bu kasılmalardan sertleşmeden farklı bir şey sanıyordum değildim sadece açılman oldukça bunlara ağrılar ekleniyormuş
Poyrazmoms Leylasiva21 bende aşırı kasılıyorum yani günde nerden baksan 15-20 yi buluyo çok zor bi işte yapılmıyo sonrası habire lavabo 😑😑
Eda_Esen Leylasiva21 karında sertleşme kasılma düzenli ise sancıların başlıyor demektir aynı durumu yaşarsanız düzenli olursa bebek büyüyor normal diyip ihmal etmeyin 💐
Sltn45 ikramomm doktor yalancı sancıların olması bu haftalardan itibaren normaldir diyor. Sıklığı ve düzenli olarak artışı önemli dedi
ikramomm Eda_Esen düzenli değil bazen hiç olmuyor bazen oluyor bazen az böyle sormuştum ama zayıfsın ondan olabilir diyip konuyu kapattı soktor 🥺
Leylasiva21 Eda_Esen teşekkür ederim ☺️ doktor zaten bı saatten fazla sık sık olursa gel demişti benim günde bir iki defa oluyor oda saniye sürüyor hemen geçiyor