Melisanazlm teşekkür ederim 🤗 Evt diyet uyguluyorum ama benimki reaktif hipoglisemi ..tok karna şekerim düşüyor ..diyeti baya zor ..yanlış yolda olunca devamlı yemek zorunda kalıyorum ..bebeğim 34 haftalıkken 2366 grdı,çok şükür iyi demişti doktorumuz 🤗