eslem06_ Kızlar bebeğim hep göbek deliğimin altında hareket ediyor alt tarafıma çok baskı yapıyor kimi zaman geliyormu acaba diyorum annemde bugün göbeğin inmiş dedi erken doğum ola bilirimi yada bu haftalarda aşyadamı hissederiz
Leylasiva21 eslem06_ ben 29 haftadan beri öyleyim 34 haftalık oldum sancı falan yok sıkıntı olmaz yani
Duygumiran eslem06_ canm bnde 30. Haftamdamdayim ve 2 haftadir karnim asagida bu gayet normal tecrubeli olarak soylim icinizi rahat tutun bebek kendini doguma hazirliyor icinizi rahat tutun erken olacaksa bile emin olun karninizla alakasi yok siz stres yaptikca aksine bebek strese gelemez erken doguma sebebiyet veririsiniz 😘😘
MuberraK eslem06_ kızımda hep öyleydim kesin erken doğurcam diyordum afedersiniz bildiğiniz şeyimin üstünde hissediyordum çocuğu ama 39+5te doğdu
6363annesi ftmnur0302 Benimde öyle 31 haftalık hamileyim hareketlerini asgida hissediyorum bide iki haftadr karnim çok sertleşiyor neden acaba bilginiz varmı
eslem06_ Leylasiva21 teşekkür ederim ara ara oluyor sanırım doğum yaklaştığından artık herşeyin hayırlısı olsun herkez için
eslem06_ Duygumiran benimde ikinci gebeliğim ama ilkinde böyle değildi bakalım sabah kontrolüm var umarım herşey yolundadır