Kızlar 5 nisanda 37 haftalıkken suyum geldi ve kızım güzel bebeğim dünyaya geldi. Son anda sezeryana dönmek zorunda kaldık. doğum hikayemi buraya pozitif başlığı altında yazmak çok istiyordum. İnşAllah geniş bir zaman da uzun uzun, uzun yolculuğumu anlatırım hem pozitif hem negatif detaylarıyla 🙈🤣 ilk gebelikti tüm tecrübelerimi günü yaklaşan annelerle paylaşmak istiyorum. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 🌸
Hastane çantanızda kesinlikle rahat bol bir pijama olsun. Emzirme sütyenine hiç gerek duymadım sütyen takacak hali kalmıyor insanın kesinlikle emzirme atleti almalısınız. Hastanede sürekli hasta bezi takacaksınız alt çamaşıra gerek bile olmuyor. Pipet almıştım yanıma ne alakaysa ama sezeryan olursanız tam oturamadığınız ilk gün sıvı şeyler tüketmek için size yardımcı olacak. Terlik alın kesinlikle. Şuanlık aklıma gelenler 🙈