Kızlar karnım biraz büyüdü ve secdeye giderken cok zorlanıyorum onun için yarı oturarak namaz kılmaya başladım hamileyken yarı oturarak kılmamız uygun mu hiç bi hocaya felan soran var mı? Birde bebeğe bi zararı yok değil mi namaz kıldıktan sonra bi süre karnımın kasılması geçmiyo dinlenince normale dönüyor bu normal Mİ?