İyi akşamlar kizlar bugün doktora gittim 6 haftalık dedi keseyide gördü kalp atışı falanda vard dedi dinletti çok şükür ama rahim ile kese arasında boşluk var dedi ilişki yasakladı ev işi falan progeston verdi kulan cumartesi tekrar gel dedi
Böyle bişey hiç duymadım duyan yada başına gelen varmı baya bi tedirginim