Kizlar dunden beri hastayim dun hastaneye gittim antibiyotik parol ve boğaz spreyi verdu dun burnum acikti hic burun tikanikligi isini sormadm acikcasi fisfis kullanabilir miyim diye doktorumun da numarasi falan yok kullanam oldu mu bilgisi olan vr mi burnum acayip tikali su bile icemiyorum zor nefes aldigimdan 17+ 5 haftaligim