Arvennn Merhaba bugün 18 haftamdayim Kontrole gittim doktor bebeğin bağırsaklarında parlaklik var dedi.iki hafta sonra detayliya gireceğim orda belli olur dedi.varmi bu durumu yaşayan aranizda
Sebnem_ Canım benimde 30.haftada çıktı şuan doğumu bekliyoruz ne olup biteceği hakkında ama erken olan parlaklıkta ilerleyen haftalarda geçiyor diye söylemişti doktorum inşallah bı sıkıntı olmadan kucağımıza alırız evlatlarımızı ❤️❤️