Glbn34 İdrar tahlilimde sürekli enfeksiyon çıkıyor kızlar sizlerinde öylemi? Doktorum çok olmadigini bol bol su içip atarsın demişti ama geçen yine verdim tahlil yine enfeksiyon çıktı. Doktorumlada daha gorusemedim. Hamilelikte herkeste oluyormuş sanırım kızlar sizde durumlar nedir?
Cananyildiz Glbn34 bendede ilaç kullandığım halde yine çıktı yanma kaşıntı vs olmadığı için doktorum birsey demedi
turefb Glbn34 36+0 haftadayım, hamileliğimin başından beridir enfeksiyon hep var, asla asla geçmedi, sürekli idrar veriyorum, kültür testi de yaptırdım, fitil, krem, antibiyotik kullanıyorum ama yok geçmiyor😪 ben de saldım artık yani napayım
Glbn34 turefb hamileliğin her haftasında olan şeyler demekki ama insan basta korkuyor gecsin istiyor ama bende salıcam galiba artık🙂 doktorumla konusayimda kültür testi bende vermek istiyorum vereyimde içim rahatlasın bir sekilde
turefb Glbn34 kültür testi benim normal çıktı, sıkıntısız, ondan sonra dedim ki amaan…😅 başlarda ben de çok korkmuştum ama baktım yapcak bişey yok naptıysam düzelmiyor, saldım🤭
tupbebekannesi123 Glbn34 çok kötü bir şey bol su içtiğim halde o kadar dikkat etmeme rağmen enfeksiyon tüm vücuda yayıldığı için hastanede yattım antibiyotik tedavisi verildi şu an iyiyim inşallah tekrar olmaz
Glbn34 tupbebekannesi123 ya cok gecmis olsun insallah tekrar etmez. Allah korusun hepimizi bebişlerimizi🙏🏻🌸
Glbn34 turefb cok sukur kultur testinde bisey cikmamis canim. Bende amann dicektim ama doktoruma gonderdim tahlilleri yarin ilac vericek bakalim duzelicek mi benimki nolcak 🙂
Clk56 Glbn34 kültür testi yine idrarda olan demi vajinadan örnek mi alıyorlar yoksa son kültür testinde üreme olmadi ywziyor benim ama sarı akıntı var hala 🙄
Glbn34 Clk56 Ben kültür testi hiç yaptırmadım canım enfeksiyon gecmeyince sanirim o testi yapiyorlar ama nasil oluyor bende tam bilmiyorum. Sarı akıntı hamilelikte oluyormuş öyle diyorlardı normalmiş ama yinede bilemiyorum belli olmuyor hiç🤷🏼♀️