Ipekbebek Göğüs etrafı , koltuk altı , koltuk altımın omzuma doğru olan yerleri kararmış vaziyette bembeyazdım normalde suan çok moralim bozuluyor . Doğum sonrası geciyor mu kızlar
Esra33-34 Ipekbebek geçiyor canım benım ıkıncı gebelıgım suan ilkindede öyle kararmalar lekeler oldu dogumdan sonra hepsı gitti. Yaza geldıgı ıcın hamılelık vucudunuza ve yüzünüze gunes kremı kullanın. Bunda kullanıcam önlem amaclı
Ipekbebek Esra33-34 öyle mi çok teşekkür ederim . Ben 37. Haftadayım artık kısmetse yakında bebegim doğacak :) insallah dediğiniz gibi geçer rahatlattınız beni bir nebze 🙏🏻☺️