Bugün kontrole gittim ve bebeğimin neredeyse 3 kiloya ulaştığını öğrendim doktor 4 kiloyu bulur doğumuna kadar dedi ve sezeryan gibi görünüyor doğumun dedi 4 kilo da normal doğum yapanlar oldu mu sezeryan istemiyorum tabiki önce bebeğimin sağlığı ama kendimi hep normal doğuma adamıştım 🥰