Bsrnura kızlar adetim düzensiz döngümün 34 günündeyim yumurtlama günündeki gibi akıntım oluyor daha önce yumurtlama oldum bu akıntım oldu bugün bu akıntıyla birlikte cizgi şeklinde pembe kanamam oldu yerleşme kanaması olabilirmi yoksa adet başlangıcımı
mrvsrcn Bsrnura benimde bugun adet günümde çatlama iğnesi oldum olmam gerekiyordu sabah lekem geldi pembe hala gelen yok ağrı falan da yok bende burda bekleyim, insallah gönlümüzce olur 🌸
Tusami Bsrnura bazen yumurtlama olurken hafif lekelenme olabilir, yumurta çatlarken orada hafif kanama olabiliyor, eğer bebek istiyorsan bu günü ve yarını mutlaka değerlendir
35lavanta Bsrnura Kuzum ben bu hamileliğimde yaşadım onu hani adetin son günü kahverengine döner ya benimki o şekilde geldi bildiğin akıntı gibi yanlış hatırlamıyorsam 1 kere oldu ben o an dedim hamileyim diye
Bsrnura Tusami Adetim düzensiz döngümü 34 günü falan yumurtlama oldu die düşünüyorum çünki yumurta akı kasık ağrım vücut ısımda artma vb. Belirtiler bi 13 gün önce oldu
Bsrnura 35lavanta benim yumurta akı gibi pembe geldi hissetim dedim adet oldum kesin ama olmamışım ilk defa böyle oldu e şaşırdım ilk aklıma gelen acaba yerleşme kanamasımı dedim
Kuskoysunlaryoluna Yerleşme kanamasını yaşamadan hamile olan oldu mı acaba? Herkeste olması gerekir mi