Aycaktas Sabah doğumum var 9 da sezeryan ikinci evladımı kucağima alacağım Allah nasip ederse 🥰 dua edin ameliyat güzel gecsin
Hayalcinar Aycaktas rabbim seninle olsun bende ikinci sezeryanimi oldum. Daha çabuk iyilesiyorsun merak etme ♥️
Bebeklerselam54 Aycaktas tabiki ne kadar uyustursalarda insan çok heyecan yapıyor bide böyle iç organlarına baskını uyguluyolar ne kalbime varana kadar acımıştı nedense
2anneoluyorum Umarım sağlıklı ve güzel şekilde kavuşursunuz sende bize dua et normal doğum henüz 6 günüm kaldı 😂
MMmerve_ Aycaktas hayırlı olsun Rabbım bı avazda kurtarsın. Spınalmj olcaksınız benımde ıkıncı gebelıgım ılkı genel anestezıydı sımdı spınal ıstıyorum
mink0307 Aycaktas amin inşalla ben 32 haftalık oldum valla sancılarım şimdiden var korkuyorum sezeryanlı olupda normale dönerse diye